Osman ile Bala denk değildir! - Kuruluş Osman 7. Bölüm

1 215
40
 
Kuruluş Osman 7.Bölüm Özeti:
Ertuğrul Bey’in hastalandığı haberi Kayı Obası’nda büyük bir şok etkisi yaratmıştır. Abdurrahman Gazi bu haberin yanı sıra Dündar Bey’e kayı obasının idaresi için vekalet mührünü de getirmiştir. Osman Bey ise Salvador’un kurduğu pusu neticesiyle yakalanmıştır. Dündar Bey, vekaleti alır almaz karşısına çıkan bu engel karşısında ne yapacaktır? Osman’ın yakalanmış olması ve bazı Alplerinin şehit edilmesi Bala Hatun’u nasıl etkileyecektir? Osman’ın kurtulması için Edebalı ne yapacaktır?
O, kömür karası gözleriyle, gaza ve hürriyet ateşini tutuşturacaktı.
Adı, Ertuğrul Gazi oğlu Osman’dı…
Karanlığın içinde ona yol gösteren “aşk” oldu…
Kan ve gözyaşıyla sulanan topraklarda, gök ekini gibi biçilen; yedi göğü, yedi yeri, dağları, denizleri aşacak bir milletin rüyasını “aşkla” gördü.
Gücünü kılıcından değil, “aşktan” aldı… Zorbalığa adaletle; köleliğe hürriyetle direnen, tarihin gördüğü en büyük imparatorluğa adını “aşkla” verdi.
72 milleti kıran bozuk düzene karşı başkaldırı, mazlumların sessiz çığlığına umut, Kuruluş’un adı oldu…
Kuruluş Osman… 400 çadırlık bir obadan, “ilahi aşkla” kurulan bir cihan imparatorluğuna yürüyüşün hikayesi.
Abone Olmak için ; goo.gl/tf3jAu
Развлечения
Продължителност: 1:54

Коментари

STARSLAR YTB
STARSLAR YTB - преди 21 ден
Arkadaşlar edebalının neden osman vermediğini biliyorum çünkü bala osmanı istemedi edebalıya istemiyorum dedi o yüzden
hawa ali
hawa ali - преди 22 дни
Could someone please translate ?
Rasim Huseynov
Rasim Huseynov - преди 23 дни
Lap mohteshem 100 oldu bu film...lezzet elemir artiq
mohamad games
mohamad games - преди 24 дни
Bu bölümü çok sevdim . Binimle kim
Hikmet Berk
Hikmet Berk - преди 24 дни
Bu dizinin bende kitabi var osmana seuh edebali vermicek balayi sonra osman savaşcı olacak bala hatunu koruyabilecel birosi olacak oyle verecek seyh kizini şimdi vetmemesinin sebebi osmanin bala hatunu koruyamamasindan korkmasi 😊
Hikmet Berk
Hikmet Berk - преди 21 ден
Kitabi yok cunku ben kitabi kitap fuarindan aldim ustelik baski sayisi sinirli sen almadiysan ne yapayim
GRSN 28
GRSN 28 - преди 22 дни
Tamam işte burdada vermiyor şuan. Artı dizinin kitabı falan yok. Senin dediğin zaten tarihi bi gerçek
sudenur önlem
sudenur önlem - преди 24 дни
Anamm spoiler yedimm!
Sardar Chughtai M
Sardar Chughtai M - преди 24 дни
Ya Sheikh why did you refused?
Don't you know he will be a Sultan of one of the great Muslim kingdom...
Aptulgani Erol
Aptulgani Erol - преди 24 дни
Bance osmanı buyuk bir sınav bekliyor
Princess Rose
Princess Rose - преди 24 дни
Evet cok güzel Söyler.sehedabaLI.daha balahatun Osmanbeye evlenmeyecek
Vaqif Bayramov
Vaqif Bayramov - преди 25 дни
Eee qızı ver getsin evdə qalacaq
Enes Polat
Enes Polat - преди 25 дни
Ya bari tarihten doğru bilgi vermeye niyetlendiniz onuda doğru verin. Bala ile (ki Edebali'nin kızının ismi Malhun Hatundur Bala değil) Osman denk değildir demiyor ya. Sonra verirken ne diyecek. Aaa ben yanlış idrak etmişim denkmişler mı diyecek. ERTUĞRUL BEY istediğinde ŞİMDİ ZAMANI DEĞİL diyor Edebali. Rüyadan sonra veriyor kızını.
Kuruluş Osman
Kuruluş Osman - преди 25 дни
❤️🔥🔥
OSMANGAZİ
OSMANGAZİ - преди 25 дни
İçim Yanar 🔥🔥
Umid Elizade
Umid Elizade - преди 26 дни
Aa
fenerbahçe 1907
fenerbahçe 1907 - преди 26 дни
Arkadaşlar bazı arkadaşlar dizide olsa gerçegi bilmeden saçma sapan konuşmuş. Tarihimize baktığınızda Şeyh Edebali kızı Rabia Bala hatunu hemen vermez Osman beye. Osman beyin gördüğü rüya üzerine evlenmelerine müsade eder. Yani merak etmeyin elbet Osman Bey ile Bala hatun kavuşacak. Şunuda unutmayın bu dizi bi aşk dizisi değil. Senaristler umarım günümüz dizileri gibi vıcık bi aşk başlatmazlar.
Shaifur Rahman
Shaifur Rahman - преди 26 дни
Can anyone give me the link of english subtile or how can i watch with english subtile?
Or how can i learn turkish?
I'm a massive fan of dirilis ertrugrul & kurulus osman & untimely turkey...
eda Abdioğlu
eda Abdioğlu - преди 26 дни
Bala ve Osman keşke evlenselersonrada mutlu yaşarlar . 😍😍 birde eğer Bala hatunu vermezler se osman Bala hatunu kaçırır ve onunla evlenir haberin olsun hocam 😂😂😂😃
Roses
Roses - преди 26 дни
Isleri gucleri ancak ruya gormek. Ruyayla bir birleriyle iletisim halindeler surekli. 😂
Исроилжон Ахмедов
Исроилжон Ахмедов - преди 26 дни
Давоми бордур
HYDRA TV
HYDRA TV - преди 26 дни
Senarist kedi olalı bir fare tuttu ilk defa tarihe bağlı kaldılar
محمداحمد محمودعلي
محمداحمد محمودعلي - преди 26 дни
تم
Savunan Genç
Savunan Genç - преди 26 дни
Ayrıca Bala Hatun Osman Beyin ikinci eşi tarihe göre gideceklerse ki sanmam daha evlenmelerine çok var ilk eşinden Orhan Gazi doğacak daha
vezir gambiti
vezir gambiti - преди 26 дни
ertuğrulum onun defalarca hakkından geldi senin de gelecektir qtwuteywgw
Mevlüt Aktan
Mevlüt Aktan - преди 26 дни
Bizde kızı kaçırız
Not Default
Not Default - преди 26 дни
Neden vermedi diyenler 👇🏿
Oturan Boğa
Oturan Boğa - преди 26 дни
Osman daha toy, böyle olması normal.Zaten gerçektede ilk başta vermiyor diye duymuştum.
mehdiyeew
mehdiyeew - преди 26 дни
Filmin spoiler inin içine ettiniz
Tatiana Luca
Tatiana Luca - преди 26 дни
KURULUS OSMAN ❤OUTSTANDING PRODUCTION ❤OUTSTANDING PERFORMANCE ❤BURAK YOU'RE BRILLIANT ❤CONGRATULATIONS TO ALL OF YOU ❤WATCHED LOVED ❤ALL THE WAY FROM CANADA ❤🔥🔥🔥🔥🔥👍👍👍👍👍💯💯💯💯💯
Руфик Мамедзаде
Руфик Мамедзаде - преди 26 дни
Fragman harda qaldi?
Atatürkçü Alevi
Atatürkçü Alevi - преди 26 дни
@Kuruluş Osman Hadi 7.Bölüm Nerde
Zystus
Zystus - преди 26 дни
ekrem abimiz arkada
Soner Çelik
Soner Çelik - преди 26 дни
Tarihte de böyle oluyor. İlk defa doğru düzgün iş yaptıklarını gördüm. Osman rüya gördükten sonra verecek.
Yusuf Yıldırım
Yusuf Yıldırım - преди 25 дни
@Yusuf Duyar eyvallah
Yusuf Duyar
Yusuf Duyar - преди 26 дни
@Yusuf Yıldırım osman bütün dunyayı saran bir sarmaşık görüyor oda bütün dünyaya hüküm edecek bir devlet anlamına gelir
Yusuf Yıldırım
Yusuf Yıldırım - преди 26 дни
Ne rüyası görüyor ki
Cohan Coha
Cohan Coha - преди 26 дни
Edebalıyı hem sevyum hem sevmiyom
FURKAN YILDIZHAN
FURKAN YILDIZHAN - преди 26 дни
Koskoca Ertuğrul gazinin oğluna denk değildir diyor
Yaşar Çelik
Yaşar Çelik - преди 21 ден
Furkan yıldırım tarih oku biraz cahilllll🖒
FURKAN YILDIZHAN
FURKAN YILDIZHAN - преди 23 дни
Yaşar Çelik aynen sen o zamandan geliyorsun 😂
Yaşar Çelik
Yaşar Çelik - преди 26 дни
Tarihte de böyle dostum ilk istediğinde vermiyor şeyh edebalı
Yunus Özaydın
Yunus Özaydın - преди 26 дни
Şeyh edebalı osman gazinin akıl hocasıdır osman beyi yetiştiren bir nevi şeyh edebalidir adaletli olmasıni sağlayan vs dizide bunu çok iyi işliyolar ne yapıyorsa şuan osman gazinin gelişmesi için yapıyor
Ömer Guclu
Ömer Guclu - преди 26 дни
Sonuç zaten belli de öyle Bi güzel sahne olmuşki bütün bölümü unutturdu {dağladın şeyhim}
Kuru Kafa
Kuru Kafa - преди 26 дни
Adam canını veriyor kızını vermıyor. Keşke tam tersi olsaydı.
Fatih Elçi
Fatih Elçi - преди 26 дни
Arkadaşlar , Şeyh Edebali kızı balayı Osmana verecek,osman rüyasında bir devlet kuracağını edebalinin gönlünden çıkan nurun kendi gönlüne geldiğini görünce bu olayı Edebali ye anlatır ve Edebali kızı Rabia Bala hatunu Osman beye verir.
Fatih Elçi
Fatih Elçi - преди 25 дни
@simgekaif khan ne bu anlamadım?
simgekaif khan
simgekaif khan - преди 25 дни
Yoksa vermiyo shckhsdns
قناص المشاعر
قناص المشاعر - преди 26 дни
نزل الحلقة ٧ بسرعة
Russia Russia
Russia Russia - преди 26 дни
Emret kaçıralım osman beyim 🤘
Russia Russia
Russia Russia - преди 22 дни
@mira yılmaz gel gel toplanma yerimiz moskova kızıl meydan gelen gelsi 😂
mira yılmaz
mira yılmaz - преди 22 дни
😂😂 bende gelimi
İçerik ve Değişik
İçerik ve Değişik - преди 26 дни
Rüya is comming
Ибрат Буранов
Ибрат Буранов - преди 26 дни
Hey guys i'm from Uzbekistan! Who can explain me? What did he say? 🇺🇿🇺🇿🇹🇷🇹🇷🤝🤝 kardesler)))
Ayse 1653
Ayse 1653 - преди 26 дни
Aynı dili konuşurken ingilizceyle anlaşmamız😥
Ali Demirkazik
Ali Demirkazik - преди 26 дни
he says osman and bala are not fit each other so he doesn't confirm their marriage
Zülküf Akyüz
Zülküf Akyüz - преди 26 дни
He sad i cant let the osman and my girl`s married its not true for me i think they are not equal .
Zihin Taşı
Zihin Taşı - преди 26 дни
1:16 gönülmü kaldı mk ver gitsin neye sakliyon
Mevlüt Katipoğlu
Mevlüt Katipoğlu - преди 26 дни
Bence Osmanı sınamak için vermedi Balayı.
Ötüken Ormanının Filizleri
Ötüken Ormanının Filizleri - преди 26 дни
💖💖 Severek izliyoruz.
Ötüken Ormanının Filizleri
Ötüken Ormanının Filizleri - преди 26 дни
@Sanane Mrk :)) cumartesi yayında olacak inşallah
Sanane Mrk
Sanane Mrk - преди 26 дни
I.Muradın 2.Bölümü nerede kaldı :)
Mehmet Akif Bayraklı
Mehmet Akif Bayraklı - преди 26 дни
Baya üzüldüm vallahi
Baku AZE
Baku AZE - преди 26 дни
Osman ruyayi görunce vericek
Sude Can
Sude Can - преди 26 дни
Ne alaka edebali osman gibi imanlı, yakışıklı damadı bulmuş beğenmiyor. Bırak evlensinler .
Sude Can
Sude Can - преди 26 дни
@İçerik ve Değişik biliyorum evlenecekler .ben bu videoya göre yaptım .
İçerik ve Değişik
İçerik ve Değişik - преди 26 дни
Bacım edebalinin bir bildiği vardır. Hem zaten evlenecekler
Muhammed Kaymakçı
Muhammed Kaymakçı - преди 26 дни
Tarih okumuyon mu osman bey rüyasında göğsünde çıkan soy ağacı üzerine kızı verir bu tarihide geçiyor.
Harun Burhan
Harun Burhan - преди 26 дни
Sözleriyle öven hareketleriyle gömen Edabalı'ya selam olsun
Savunan Genç
Savunan Genç - преди 26 дни
Terbiye öyle olur
محمد كليب
محمد كليب - преди 26 дни
الشيخ اديب علي رفظ طلب عثمان
Mehmet Ali kaya
Mehmet Ali kaya - преди 26 дни
Birisi sert diğeri yumuşak denk değiller...
Harun Burhan
Harun Burhan - преди 26 дни
Veriyor verecek merak etmeyin yiğitler
Tan tıvon Tivon
Tan tıvon Tivon - преди 26 дни
Osman adaşım bu haberi aldiginda sakin ol sjznans
klarnet AŞK
klarnet AŞK - преди 26 дни
Tamamı yüklenmicek galiba
Михаил Веров
Михаил Веров - преди 26 дни
Когда выходит серия
Samir N
Samir N - преди 26 дни
Через 20 минут
Михаил Веров
Михаил Веров - преди 26 дни
Когда выходит
A Aleron
A Aleron - преди 26 дни
Bölümü yükleyin artık
BERKANT ÇAKIR
BERKANT ÇAKIR - преди 26 дни
Vermezsen kaçırır 😂
eda Abdioğlu
eda Abdioğlu - преди 22 дни
Berkant Çakır aynen kaçırır sonrada uzaklara falan kaçacak lar sonrada düğün yapacaklar 😂😂😂
BERKANT ÇAKIR
BERKANT ÇAKIR - преди 25 дни
@Umut Er ironi yaptım kardeşim
Umut Er
Umut Er - преди 25 дни
kacirma falan yok
Umut Er
Umut Er - преди 25 дни
tarihtede böyle
Sümeyye Günay
Sümeyye Günay - преди 26 дни
Osman bey rüya görecek bu rüyayı Şeyh Edebali ile istişare eder sonrada Şeyh Edebali kızını verir
ümit bahşi
ümit bahşi - преди 26 дни
@Yusuf Yıldırım rüyasında kalbinden bi cinar yükseliyor çınarın tepesinde de bir güneş
Yusuf Yıldırım
Yusuf Yıldırım - преди 26 дни
Rüyanın da ne görüyor
asya aydin
asya aydin - преди 26 дни
Hadi ya denk olması için ne lazım bala mi osman a osman mi bala ya layık değil anlamak zor osman a da kız verilmiyor sa vay ki ne vay gönül kırmak istemem kırdın paramparça ettin edabalı
Atomik Kral
Atomik Kral - преди 24 дни
Bu Senin Bildiğin Ergen Aşk Dizilerinden Değil. Git Biraz Tarih Araştır Da Neyin Ne Olduğunu Gör
Umut Er
Umut Er - преди 25 дни
Bilmeden atma
Harley quinn
Harley quinn - преди 26 дни
Edebalı gibi büyük bir şahsiyet emin ol birini isteyerek üzmez . Osman ve Bala şu an aşkin buyusunde ve Edebalı bu evliligin sonunu on goruyor . Zaten denk degil diyor ve Osman kendini gelistirdikten sonra Balayi Osmana veriyor
Abalone 33
Abalone 33 - преди 26 дни
الشيخ رفض طلب عثمان زواجه من بنته
hichem dz
hichem dz - преди 26 дни
مزالت صغيرة تقرأ هههههههه
Zahra titim
Zahra titim - преди 26 дни
ليش رفض 😱
Напред